اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت

ساخت وبلاگ

پل هوایی با کاربری «دکور» در شهر یاسوج!/عابر پیاده مقصر است یا شهرداری؟+فیلم
شهری که پایتخت طبیعت ایران نام گرفته اما از هر حیث که نگاه کنیم این شهر دارای کمبودها و نواقص زیادی است شهری که مسئولان به فکر زیبایی آن نیستند و هر روز نزد شهروندان و مسافران و گردشگران جلوه خود را از دست می‌دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هر چند از شهر یاسوج به عنوان مرکز استان نام برده می‌شود اما زیرساخت های این شهر تا رسیدن به وضعیت مطلوب زمان زیادی خواهد برد.

شهری که پایتخت طبیعت ایران نام گرفته اما از هر حیث که نگاه کنیم این شهر دارای کمبودها و نواقص زیادی است شهری که مسئولان به فکر زیبایی آن نیستند و هر روز نزد شهروندان و مسافران و گردشگران جلوه خود را از دست می‌دهد.

فرهنگ سازی لازم برای زندگی شهرنشینی از سوی دستگاه‌های فرهنگی و همچنین از سوی خود شهرداری دیده نمی‌شود هر چند برای فرهنگ سازی هم باید ساختارها و زیرساخت های لازم را فراهم کرد برای مثال در صورتی می توان از پل هوایی برای عبور و مرور در خیابان های شهر یاسوج استفاده کرد که بلوارهای این شهر از وضعیت فعلی خارج شود.
همین است که می‌بینیم از پل هوایی هیچ گونه استفاده‌ای نمی شود و فقط به عنوان یک دکور در شهر شهر نصب شده و هیچ کارایی ندارد.

عابر پیاده وقتی می‌بیند عبور و مرور از خیابان به راحتی و بدون دردسر است و به راحتی می توان از عرض خیابان عبور کرد دیگر نیازی به پل هوایی نمی‌بیند.

به گزارش فارس اگر زیرساخت ها در شهر درست باشد هرگز شاهد چنین رویکردی از سوی شهروندان نخواهیم بود اما اوضاع در شهر یاسوج چنین نیست و هیچ گونه فرهنگ سازی برای زندگی شهرنشینی در این مرکز استان دیده نمی‌شود.

مقالات دیگر : شیشه بری در پونک

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 103 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 22:42


ماجرای آیینه‌هایی که به سوریه برده شد
«یک آیینه قدی بلند داشتیم که حسن‌آقا برده بود شیشه‌بری و به قطعات کوچک تقسیم کرده بود و با زهرا نشسته بودند و دور آنها را با نوارچسب‌های رنگی می‌پوشاندند که تعدادی از آن آیینه‌ها را با خود ببرد سوریه.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهید حسن احمدی چهاردهم مهرماه ۱۳۵۸ در خانواده‌ای انقلابی و مذهبی در روستای حسن‌آباد در بخش کرون شهرستان تیران‌وکرون به دنیا آمد و سال ۱۳۷۷ به خدمت در لشکر زرهی ۸ نجف اشرف مشغول و پس از آموزش داوطلبانه با هدف مبارزه با تروریست‌ها و دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد. این شهید مدافع حرم بیست‌وپنجم مهرماه ۱۳۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

سمیه احمدی، همسر شهید در جلد ۷۷ کتاب پنج دقیقه با بهشتیان به روایت آخرین روزهای حضور او در ایران پرداخته است: «قرار بود هجدهم مهرماه اعزام شود. خیلی گریه کردم. مدام تماس می‌گرفتم ببینم راهی شده یا نه، تا اینکه گفت معلوم نیست برویم و نگران نباش. اما فردای آن روز، روز اعزام بود.

مقالات دیگر: پنجره دوجداره

از شب قبل زهرا با حسن‌آقا با هم نشسته بودند و کاردستی می‌ساختند. قرار بود برای مدرسه یک بادبادک درست کند که تا دیروقت با هم بیدار ماندند و بادبادک را با هم ساختند. یک آئینه قدی بلند داشتیم که حسن‌آقا برده بود شیشه‌بری و به قطعات کوچک تقسیم کرده بود و با زهرا نشسته بودند و دور آنها را با نوارچسب‌های رنگی می‌پوشاندند که تعدادی از آن آئینه‌ها را با خود ببرد سوریه. با اینکه زهرا ۱۱ ساله بود، اما درک و فهم بالایی داشت. از حسن‌آقا سوال می‌پرسید که این آئینه‌ها به چه کار می‌آید و او هم با صبر جواب می‌داد. صبح زود بیدار شد و بادبادک زهرا را امتحان کرد و تا دم در با او رفت و خداحافظی کرد.

دو، سه ساعتی با ریحانه رفتند بیرون. تا لحظه آخر وسایلشان را هنوز کامل آماده نکرده بودم. وقتی می‌خواست برود سفارش بچه‌ها را خیلی کرد. گفت: خیلی مواظب بچه‌ها و خودت باش. دوست دارم بچه‌ها را زهراوار و زینب‌گونه بزرگ کنی. سفارش‌هایش را که کرد. گفتم: یک شرط دارم. گفت: هر شرطی باشد قبول می‌کنم فقط نگو که نروم… گفتم: ان‌شاءالله که می‌روی و سالم برمی‌گردی، اما اگر شهادت نصیبت شد، شفاعت من و بچه‌ها یادت نرود. در جوابم گفت: تو فقط دعا کن تا شهید بشوم، ثواب شهادتم مال شما و ثواب جهادم مال خودم. منتظرتان می‌مانم و به من قول داد که شفاعت ما را هم بکند. قبل از خداحافظی هم رو به من کرد و گفت: اگر شهید شدم برای شهادتم گریه نکنید.»

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 99 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 17:58

به نقل از «تابناک»
دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته

دخترجوان که برای پیدا کردن سارق خانه‌اش به زن رمال مراجعه کرده بود با نشانی اشتباهی که به او دادند به دردسر بزرگی افتاد.

به گزارش ایران، مدتی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهایش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم و زمانی که برگشتیم، متوجه سرقت از خانه شدیم. تصور می‌کنم شخصی که سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد چون چند روز قبل از اینکه به مسافرت برویم جشن تولدم بود و دوست و فامیل را به خانه‌مان دعوت کردیم.
در این میهمانی هدایای زیادی دریافت کردم و از طرفی من مقدار زیادی طلا و جواهر به خودم آویخته بودم میهمانان با دیدن هدیه‌های من خیلی تعجب کردند. فکر می‌کنم یکی از میهمان‌ها سارق خانه و اموال ما باشد.
با شکایت زن جوان، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد. در نخستین گام، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد دو سارق بالکن رو در غیاب صاحبخانه وارد خانه شاکی شده و نقشه سرقت را اجرا کرده‌اند.

سارقان سابقه‌دار

گرچه سارقان چهره‌های خود را پوشانده بودند، اما در بازبینی دوربین‌ها تصاویر آنها تا حدودی به‌دست آمد. از سویی مأموران با این احتمال که سرقت‌ها توسط سارقان سابقه دار صورت گرفته است به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار رفتند. در بازبینی تصاویر، کارآگاهان موفق شدند هویت یکی از سارقان را شناسایی کنند و در ادامه فردی به نام شهرام دستگیر شد.

شهرام در تحقیقات به سرقت از خانه شاکی و چند سرقت دیگر به شیوه بالکن رویی اعتراف کرد. با اعتراف شهرام، همدست او نیز بازداشت شد و مقداری از وسایل سرقتی نیز از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.

عذاب وجدان شاکی

حدود 20 روز از دستگیری سارقان خانه گذشته بود که دختر جوان بار دیگر به پلیس مراجعه و راز سرقت دیگری را برملا کرد و گفت: عذاب وجدان یک لحظه مرا رها نمی‌کند. نمی‌دانم چطور با این موضوع کنار بیایم. می‌دانم به خاطر کاری که کرده‌ام مجازات می‌شوم، اما تصمیم گرفتم واقعیت را برملا کنم.

او ادامه داد: وقتی از خانه‌مان سرقت شد، یکی از اقوام به نام مهری مدام به من تلفن می‌کرد و می‌پرسید سارقان دستگیر شده‌اند یا خیر. من و مهری خیلی رابطه خوبی باهم نداشتیم و آن شب جشن تولد هم برای اینکه نشان بدهم من خیلی خوشبختم او را به میهمانی دعوت کردم.

آیینه‌بینی

مقالات دیگر: آینه دکوراتیو

زن جوان در ادامه گفت: با اینکه تردید داشتم اما احتمال می‌دادم سرقت از طرف مهری انجام شده باشد تا اینکه برای اطمینان به سراغ زن رمال و آینه بینی رفتم که سال گذشته هم برای بخت‌گشایی پیش او رفته بودم. از آنجا که او چندین طلسم به من داده بود و من چندین ماه بعد با میلاد نامزد کردم به او خیلی اعتماد داشتم و با خودم گفتم او می‌تواند سارق خانه را به من معرفی کند.

وقتی پیش زن آینه بین رفتم او مدعی شد سارق زنی آشناست که حرف اول اسمش با میم شروع می‌شود، پوستی گندمگون دارد و به خاطر حسادت و انتقام‌گیری دست به سرقت زده است. مشخصاتی که زن رمال می‌داد با مشخصات مهری یکی بود و مطمئن شدم که او سرقت را انجام داده است.

ابتدا می‌خواستم موضوع را به پلیس خبر دهم، اما به من گفتند بدون مدرک نمی‌توانی از کسی شکایت کنی. مدرک من اظهارات زن رمال بود که هیچ اعتباری برای پلیس نداشت. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا خودم انتقام بگیرم. موضوع را به نامزدم گفتم و او قبول کرد که در این ماجرا همراهم باشد. یک روز میلاد و دوستش در حالی که هر دو کلاه کاسکت به سر داشتند، اقدام به قاپیدن کیف مهری کردند و گوشی و مدارکش را سرقت کردند.

می‌خواستم به‌صورت ناشناس با او تماس بگیرم و در ازای برگرداندن مدارک و گوشی تلفن همراهش او را وادار کنم که اموالی را که از خانه‌مان سرقت کرده، برگرداند. اما پس از این حادثه پلیس با من تماس گرفت و خبر دادند سارقان خانه را دستگیر کرده‌اند. وقتی پلیس گفت سارقان دستگیر شده‌اند باورم نمی‌شد تا اینکه وسایلی را که از من سرقت شده بود در خانه آنها پیدا کردند.


دختر جوان ادامه داد: بعد از آن عذاب وجدان به سراغم آمد. چندین بار خواستم وسایل مهری را به خانه‌اش ارسال کنم اما ترسیدم که لو بروم. در نهایت دل به دریا زدم و به پلیس آمدم تا واقعیت را بگویم، چرا که دیگر تحمل عذاب وجدان را ندارم.
با اظهارات زن جوان، مهری نیز به پلیس مراجعه کرد و پس از دریافت وسایلش که به سرقت رفته بود، از شکایت خود صرف‌نظر کرد.

 

منبع: خبرخان

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 12:53

هر مدل کابینت از انواع کابینت آشپزخانه چقدر برای ما تمام می‌شود؟
امروزه زیبایی دکوراسیون منزل یکی از موضوعات مهم تبدیل شده و همه افراد سعی دارند تا خانه زیبا و شیک رو داشته باشند اما کار راحتی نیست و نمی‌توان با دیدن چند عکس و فیلم سبک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از نوین کابین، یکی از بخش‌های دکوراسیون که بسیار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، آشپزخانه است و برای زیبا کردن آشپزخانه باید به سراغ اجرای کابینت برویم حالا شاید بپرسید خب اجرای کابینت کار سختی نیست اما باید بگیم که کابینت آشپزخانه از سبک و مدل‌های متنوعی برخوردار می‌باشد و اگر در مورد این سبک و مدل‌ها اطلاع کافی نداشته باشید، قطعا با مشکلات متنوعی رو به رو می‌شوید و ما در این مطلب قصد داریم بطور خلاصه سبک‌های بروز و پرطرفدار را معرفی کنیم ...

کابینت ام دی اف نوین کابین
کابینت ام دی اف یکی از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع کابینت می‌باشد " کابینت ام دی اف از صفحه ام دی اف ساخته می‌شود و بیشتر برای بدنه در کابینت‌های امروزی استفاده می‌شود " کابینت ام دی اف چون که قابلیت نصب روکش رو دارا است به همین دلیل طیف رنگی بسیار بالایی دارد و می‌توانید به راحتی با دکوراسیون منزل خودتون ست کنید و اگر بخواهیم از مزایا و معایب این کابینت اشاره کنیم می‌توانیم به عمر و دوام طولانی مدت و تحمل وزن سنگین " تمیز شدن بسیار راحت " قیمت مقرون به صرفه که بین 3 تا 4 میلیون تومان برای هر متر قیمت گذاری می‌شود اشاره کنیم.

 

کابینت مدرن یا های گلاس نوین کابین
سبک کابینت مدرن یا های گلاس یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین سبک کابینت می‌باشد و امروزه در بیشتر خانه‌های نوساز می‌توانید این سبک رو ببینید " کابینت‌های گلاس در واقع نوعی ورق که مغز آنها ام دی اف و روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است می‌باشد " کابینت های گلاس هم از رنگ بندی متنوعی برخوردار است و مشکلی در اجرای این کابینت در رنگ دلخواه شما نخواهد بود و از مزایای کابینت‌های گلاس می‌توان به منبع نور بودن و پخش نور در محیط آشپزخانه "حالت ساده بودن و مینیمال بودن دارد و درصد تکراری شدن رو برای شما کاهش می‌دهد " قیمت مناسب این کابینت نسب به مدل های دیگر این کابینت می‌توان اشاره کرد و قیمت این کابینت از قیمت سه میلیون تومان الی چهار میلیون تومان محاسبه می‌شود.

 برای آشنایی بیشتر با انواع کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

کابینت نئوکلاسیک نوین کابین
کابینت نئوکلاسیک از دسته کابینت‌های لاکچری می‌باشد این سبک کابینت بین کابینت کلاسیک و مدرن می‌باشد و از تاج و ستون‌ها در اجرا استفاده می‌شود " این سبک کابینت از بیشتر برای آشپزخونه‌ها با فضای بزرگ مناسب است چونکه طرح شلوغی است فضای آشپزخانه رو مقداری گرفته می‌کند "کابینت نئوکلاسیک از رنگ‌های متنوعی برخوردار می‌باشد اما بیشتر از رنگ‌های سفید و طوسی استفاده می‌شود و از مزیت‌های این دسته کابینت نئوکلاسیک می‌توان به دوام و مقاومت بالا و بروزترین مدل روز می‌توان اشاره کرد .
کابینت چوبی نوین کابین
کابینت چوبی هم یکی از طبیعی‌ترین نوع کابینت می‌باشد و تمام متریال این کابینت از چوب طبیعی درختان راش " گردو " گیلاس استفاده می‌شود "کابینت چوبی از تموم سبک ها بالاتر می‌باشد و محبوبیت زیادی دارند اما نسبت به نوع کابینت‌های دیگر قیمت بالاتری دارند البته کابینت چوبی شباهت بسیار زیادی به کابینت کلاسیک یا نئوکلاسیک دارد و اگر شما علاقمند به این مدل کابینت هستید و نمی‌خواهید هزینه بسیار زیادی کنید می‌توانید از کابینت‌های کلاسیک استفاده کنید. برای مزایای کابینت چوبی می‌توان به لوکس بودن و مجلل‌ترین کابینت می‌باشد و عمر و دوام طولانی مدت و بدون افت کیفیت و امکان حکاکی‌های متنوع و امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد می‌توان اشاره کرد و قیمت این مدل کابینت از هفت میلیون تا پونزده میلیون تومان محاسبه می‌شود و بستگی به نوع چوب و متریال اجرایی دارد.

برای مطالعه کامل و جامع از انواع سبک‌های کابینت آشپزخانه نوین کابین را در گوگل سرچ کنید ...

شیشه بری شهرک غرب

کابینت ممبران نوین کابین
کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد که تنوع رنگ بالا را دارا است، بهترین طرح و مدل‌های جدید زیبا و متناسب با سبک‌های مختلف دکوراسیون و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت ممبران به شمار می‌رود. این کابینت‌ها که به کابینت وکیوم نیز شناخته شده می‌باشند، دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی بوده و ایجاد طرح و نقوش برجسته در بخش‌های مختلف آن جلوه منحصر به فردی را به این کابینت بخشیده است و کابینت ممبران هم بیشتر برای آشپزخانه‌هایی با متراژ بالا پیشنهاد می‌شود و قیمت کابینت ممبران هم از چهار میلیون تومان تا پنج میلیون تومان محاسبه می‌شود و بستگی به نوع متریال اجرایی می‌باشد.

 نکته و سخت پایانی
کابینت آشپزخانه همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم از نکات مهم در دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد و باید با تحقیق خوب و سپردن به یک تیم مجهز به طراحی 3D قبل از اجرا کابینت منزلتون رو کامل مشاهده کنید البته در این مقاله نمی‌توان به نوع کابینت‌ها کامل و جامع توضیح داد و می‌توانید به وب سایت مجموعه نوین کابین از مقالات مرتبط با سبک‌های کابینت مطالعه کنید و می‌توانید اگر سوالی یا قصد اجرای کابینت رو دارید می‌توانید روی ما حساب کنید.

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 13:39

خصوصیات بشقاب دیوارکوب فرانسوی و قیمت خرید آن
بشقاب دیوارکوب از وسایل تزئینی منازل بوده که انواع و اقسام گوناگونی دارد که هر کدام مناسب یک سبک و طرح دکوراسیون می باشد.

امروزه دکوراسیون و زیبایی منازل برای افراد بسیار مهم است و در تلاش برای یافتن اشیای زیبا برای تزیین منزل هستند در این میان بشقاب دیوارکوب انگلیسی فرانسوی یک انتخاب مناسب می باشد این بشقاب در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شود که هر کسی با توجه به سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کرده و از زیبایی آن بهره مند شود.

مقالات دیگر: شیشه بری آنلاین

این بشقاب را به راحتی می توان بر روی دیوار نصب کرد و به فضای خیلی کمی نیاز دارد و به این دلیل به آن بشقاب دیوار کوب انگلیسی فرانسوی می گویند که در آن می توان طرحهایی از سنت و رسوم کشور انگلیس و فرانسه را مشاهده کرد و این طرحها با هنرمندی و ظرافت بسیار زیاد ایجاد شده اند که زیبایی و شکوه خاصی به منزل می بخشند و این بشقاب فقط مخصوص انگلیس و فرانسه نیست بلکه در همه کشورها مورد استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

از جمله بشقابهای دیوارکوب که طرفدار زیادی دارد می توان بشقاب دیوارکوب انگلیسی را نام برد در زمانهای گذشته هنرمندان انگلیسی اقدام به ساخت و طراحی بشقابهایی با طرحهای ساده مانند گل و طبیعت و غیره کردند که برای سرو غذا استفاده نمی شد این بشقابها برای تزیین دیوارهای منزل به کار می رفت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هنرمندان انگلیسی کار خود را توسعه دادند و تصمیم گرفتند بشقاب با طرحهای خاص تری را طراحی کنند.

به عنوان مثال تصمیم گرفتند تصویر پادشاهان انگلیسی را بر روی بشقاب طراحی کنند که این ایده یک انقلاب در تولید بشقاب دیوارکوب انگلیسی بود و سبب جلب رضایت پادشاهان شد و همچنین برای صادرات به کشورهای دیگر بهترین گزینه بود و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

بشقاب دیوارکوب فرانسوی

انواع مختلفی از بشقاب دیوارکوب وجود دارد یکی از آنها بشقاب دیوارکوب فرانسوی است که با ترکیب رنگ و طرحهای خاص و منحصر به فرد عرضه و ارائه می شود که مورد پسند و علاقه همگان قرار دارد این بشقابها برگرفته از آثار تاریخی و کهن فرانسه هستند.

یکی از طرحهای بسیار رایج بر روی این بشقاب، طرح برج ایفل است این طرح با ظرافت بسیار زیاد بر روی بشقاب کشیده می شود گویا ماکتی کوچک از برج ایفل است و با رنگهای متنوع رنگ آمیزی می شود که به جرات می توان گفت یک شاهکار هنری است.

با نصب آن بر روی دیوار می توان فرانسه و برج ایفل را برای خود تداعی کرد در واقع اگر به فرانسه سفر کردید می توانید بشقاب دیوارکوب فرانسوی را به عنوان سوغاتی ارزشمند برای عزیزان خودتان همراه بیاورید.
علاوه بر اینکه بشقاب دیوارکوب فرانسوی در داخل هر کشور و با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی تولید می شود گاهی اوقات می توان بشقاب دیوارکوب خارجی را نیز تهیه و خریداری نمود این بشقاب در کشورهای دیگر تولید می شود و به صورت واردات به کشور خریدار ارسال می شود.

بشقاب دیوارکوب خارجی همیشه بسیار با کیفیت و فوق العاده زیبا طراحی شده و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمود چون علاوه بر قیمت اولیه هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق گرفته است از این رو گران قیمت تر خواهد بود با توجه به سلیقه و بودجه خود این بشقاب را می توان از هر کشوری خریداری کرد و از زیبایی بی نهایت آن بهره مند شد.

خرید بشقاب دیوارکوب

در گذشته بشقابهای قدیمی تر که بیشتر جنبه خاطره انگیز و یادگاری داشتند به دیوار خانه ها نصب می شد و امروزه خرید بشقاب دیوارکوب در انواع مختلف و جنسهای متنوع همچون بشقاب دیوارکوب برنزی مجددا یک دیزاین مد روز بوده و رونق گرفته است.

برای خرید بشقاب دیوارکوب ابتدا لازم است بدانید بشقاب را برای چه محیطی می خواهید مثلا: خانه، کافه، محیط کار، کلکسیون و غیره اولین نکته مهم می باشد.
سپس با توجه به سبک محیط، چیدمان، محل مد نظر جهت نصب، رنگ و طراحی فضا باید بشقابی را خریداری کنید که بیشترین همخوانی را داشته باشد؛ البته خرید دلخواه و متفاوت نیز یک ایده خلاقانه در طراحی است.

امروزه در طراحی بشقابهای دیوارکوب به عنوان اشکال و قطعات پازلی و چند تکه نیز استفاده می شود و ممکن است قسمتهایی از یک طرح کلی را روی بشقابهای مختلف نقش بزنند که این ایده در چیدمان بشقابها بسیار موثر است.

البته استفاده از بشقابهای قدیمی که از گذشته به یادگار مانده و به دست شما رسیده است نیز خالی از لطف نیست و خرید بشقابهای تولید شده با تنوع مختلف نیز جایگزینی برای وسایل قدیمی و خاصی است که هر شخصی در اختیار ندارد.

** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 16:24

یخچال نوشیدنی رومیزی و طرح و رنگهای متنوع آن
استفاده از یخچال به عنوان دکور آشپزخانه یکی از ایده های نو در ساخت یخچالها می باشد، یخچالهای رومیزی علاوه بر ظاهر زیبا، باعث استفاده بهینه از فضای داخلی نیز می شود

امروزه در فروشگاه ها، رستوان ها و سوپر مارکت ها شاهد یخچال های ایستاده بوده اید که برای نگهداری آب میوه، نوشابه، آب معدنی و انواع نوشیدنی از آن استفاده می کنند. استفاده از درب شیشه ای در این نوع یخچال ها باعث شده تا مشتری نوشیدنی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کند و همچنین باعث می شود تا دکوراسیون فروشگاه ها زیباتر به نظر برسد و باعث جلب نظر مشتریان شود و در حین زیبایی بسیار کار آمد است. این یخچال نوشیدنی الکترواستیل پارس حایر محصولات را بسیار خنک نگه می دارند و سلامت آن ها را حفظ می کنند؛ فضای داخلی این یخچال از چند طبقه تشکیل شده است و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است و درون آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که فضای درون یخچال را روشن  نگهدارد و همچنین در شب نور پردازی خوبی دارد و جلوه ی زیبایی به نمایش می گذارد.
کسانی که علاقه مند به خرید این محصول کاربردی برای فروشگاه، فست فود، رستوران و ... خود دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و با کارشناسان شرکت آراد برندینگ ارتباط برقرار کنند و بعد از دریافت اطلاعات و انتخاب برند یخچال مورد نظر خود اقدام به سفارش و خرید آن کنند و یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنند.همچنین خرید به این صورت باعث می شود قیمت خیلی پائین تر باشد و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن خریدار بهره کافی را ببرید.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل
شرکت الکترواستیل یکی از شرکت های تولیدی معروف و معتبر در ساخت انواع یخچال است و یکی از محصولات با کیفیت آن یخچال نوشیدنی است.
یخچال نوشیدنی الکترواستیل دارای درب شیشه ای دو جداره برای حفظ انرژی و سرما داخل آن است که مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین از اندازه خوبی برخوردار است که تعداد زیادی نوشیدنی را در خود جای می دهد، طبقات آن قابلیت جا به جایی دارد و بسته به استفاده فروشگاه قابل تغییر است. این شرکت از رقبای خود پیشی گرفته است و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. یخچال نوشیدنی استیل پارس دارای موتور پر قدرت و ابعاد بسیار مناسب است و بدنه این یخچال دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است.در زیر این یخچال 4 چرخ طراحی شده است که جا به جایی آن را بسیار آسان کرده و این یخچال قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. این یخچال با کیفیت دارای برچسب استاندارد و رده انرژی است و رضایت مندی مشتریان آن بسیار زیاد است. یخچال نوشیدنی عالی و با کیفیت وسیله ای است که برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی نیاز است. یخچال نوشیدنی عالی نمای بسیار جدیدی دارد و سرمای فوق العاده مطلوب ایجاد می کند و در کوتاه ترین زمان نوشیدنی ها را بسیار خنک می کند و شیشه ی دو جداره نشکن با ضخامت بسیار قابل قبول دارد و موتور قدرتمند و بی صدا در آن استفاده شده است؛ این یخچال به راحتی خراب نمی شود و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

مقالات دیگر: شیشه بری سیار

یخچال نوشیدنی رومیزی
یخچال هایی که در ابعاد کوچک و کوتاه تولید می شوند یخچال نوشیدنی رومیزی گفته می شود در انواع مختلفی وجود دارد و این نوع یخچال ها را روی میز یا روی اوپن و غیره قرار می دهند و این مدل یخچال ها به درخواست مشتری ساخته می شود چون این نوع خواهان زیادی ندارد و باید سفارش داده شود.
تولید این یخچال ها در سایز های 4 فوت 6 فوت 8 فوت 10 فوت 12 فوت ساخته می شود و این دستگاه ها با داشتن گارانتی به مشتری تحویل داده می شود و اگر مشتری بخواهد که روی یخچال خود استیکر داشته باشد قبول می شود.رنگ این یخچال نوشیدنی رومیزی مشکی با سفید می باشد. یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی، یخچال نوشیدنی رومیزی ویترینی گفته می شود که در 2 مدل تولید شده است یکی ویترینی خوابیده و دیگری ویترینی ایستاده می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده است و هر کدام مزایای دارد.یخچال ویترینی خوابیده بیشتر در قنادی ها و لبنیاتی ها و پرو تئینی ها استفاده می شود که از استیل در بدنه این نوع یخچال به کار رفته است و مصرف انرژی کمتری دارد. در تولید یخچال صنعتی نوشیدنی برای فروشگاه ها می باشد که در ابعاد 50، 80، 115، سانتی متر که در مدل های1 دره و 2 دره تولید می شود و شیشه های به کار رفته در این نوع یخچال ها سکوریت می باشد. در این مدل شمامی توانید در خواست لوگو یا استیکر هم داشته باشید مانند کوکاکولا یا پپسی و غیره.

منبع: ایلنا

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 280 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 3:50

چگونه لکه ها را از روی رو فرشی پاک کنیم؟
فرش یکی از لوازم خانگی محبوب در بین ایرانیان است و می توان گفت تقریباً هیچ خانه ای در این کشور وجود ندارد که فرش نداشته باشد.

به گزارش بازار، فرش یکی از لوازم خانگی محبوب در بین ایرانیان است و می توان گفت تقریباً هیچ خانه ای در این کشور وجود ندارد که فرش نداشته باشد. با توجه به اینکه فرش ها در رنگ های

مختلف از سفید که بسیار روشن است تا رنگ های تیره و حتی سیاه موجود می باشند بسیاری از خانم های خانه دار برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی فرش های خود و همچنین کسانی که کودکان کوچک دارند برای جلوگیری از لکه دار شدن فرش های خود از روفرشی روی فرش استفاده می کنند تا بتوانند در صورت کثیفی به سادگی آن را تکانده، بشویند و همچنین از فرش خود نیز محافظت کنند.
روفرشی ها به عنوان یک محافظ در برابر سایش زودرس فرش نیز عمل می کنند اما روفرشی ها نیز ممکن است در طول زمان و قرار گرفتن در معرض عوامل گوناگون بسیار کثیف شده یا با لکه هایی پوشیده شود. در این مقاله به راهکارهایی برای از بین بردن یا پاک کردن لکه های مختلف از روی روفرشی پرداخته شده است.

نحوه حذف لکه های مختلف از روی روفرشی
ابتدا سعی کنید لکه را در اسرع وقت پاک کنید زیرا پاک کردن لکه های تازه، راحت تر از لکه های خشک شده بر روی روفرشی است.
موادی که برای حذف لکه استفاده می کنید را از لبه روفرشی به سمت متمرکز بمالید تا طرح کلی لکه روی پارچه روفرشی باقی نماند.
فراموش نکنید که قبل از تمیز کردن اصلی، ابتدا گرد و غبار روی روفرشی باید کاملاً پاک شود. برای این کار می توانید از یک برس خشک استفاده نموده و سپس برس مرطوب روی آن بکشید.
سعی کنید قبل از استفاده از مواد مختلف برای حذف لکه ابتدا روفرشی را با آب گرم و صابون بشویید و آن را تمیز آبکشی و خشک کنید و اگر لکه باقی ماند به سراغ محصولات قوی‌تر بروید.

مقالات دیگر: خریدار فرش ابریشم

نحوه حذف لکه های چربی از روی روفرشی
اگر روفرشی با لکه های چربی غذا پوشیده شده است ابتدا روی لکه را با اتوی گرم اتو کنید، سپس چند ورق کاغذ جاذب را در بالا و پایین لکه قرار دهید و به آرامی محل لک شده را با محلول های شیمیایی لکه بر مرطوب کنید. در صورتی که پارچه روفرشی شما قابل شستشو نیست از نشاسته استفاده کنید. بدین منظور ابتدا نشاسته را کاملا گرم کنید و یک لایه ضخیم روی لکه بریزید و بگذارید نیم ساعت بماند. بعد از نیم ساعت دوباره این کار را تکرار کنید تا زمانی که لکه کاملا از بین برود و در انتها روفرشی را تکان داده و با برس تمیز کنید.

پاک کردن لکه های زنگ زدگی از روی روفرشی
در صورتی که جنس روفرشی شما پنبه ای یا کتان است و رنگ آن روشن می باشد و با لکه های زنگ زدگی پوشیده شده است می توانید از محلول پروکسید هیدروژن، آبگرم و آمونیاک به نسبت مساوی استفاده کنید. اما اگر روفرشی شما رنگی بوده یا جنس آن پشم و ابریشم می باشد و با لکه های زنگ زدگی پوشیده شده است از الکل دناتوره شده برای از بین بردن لکه استفاده کنید.

از بین بردن لکه مواد آرایشی از روی روفرشی
برای از بین بردن لکه های مواد آرایشی از روی روفرشی هایی سفید از محلول پروکسید هیدروژن استفاده کنید و برای از بین بردن این لکه ها از روی روفرشی های رنگی از بنزین یا اتر استفاده کنید. در صورتی که مواد آرایشی بر روی روفرشی از جنس پشم و ابریشم ریخته باشد می توانید با یک پنبه آغشته به الکل آنها را پاک کنید. فراموش نکنید که برای حذف آثار پودر یا سایر لوازم آرایشی مایع  ابتدا باید آنها را با یک برس خشک پاک کنید سپس باید با استفاده از محلول پودر لباسشویی یا آمونیاک لکه را از بین ببرید.

پاک کردن لکه خون از روی روفرشی
برای پاک کردن لکه های تازه خون از روی روفرشی، آن را در آب سرد خیس کنید و سپس با صابون یا پودر شوینده بشویید اما اگر لکه خون بر روی روفرشی خشک شده است می توانید آنها را با استفاده از آمونیاک رقیق شده پاک کنید.

نحوه حذف لکه قهوه یا چای از روی روفرشی
لکه قهوه ای ایجاد شده بر روی روفرشی را با پاشیدن نمک روی آن می توانید از بین ببرید. همچنین می توانید از محلول آمونیاک ۵/۱ درصد یا محلول سرد گلیسیرین (یک قاشق غذاخوری گلیسیرین در یک لیتر آب) استفاده کنید. برای مقابله با علائم قدیمی چای، روفرشی را ابتدا با محلول گرم اسید اگزالیک (۲ تا ۳ گرم در یک لیوان آب) خیس کنید سپس با آب گرم فراوان بشویید.

سالن عثد شیک پونک

حذف لکه آب میوه از روی روفرشی
برای از بین بردن لکه های ناشی از میوه های قرمز مانند شاه توت روی لکه نمک بریزید و بگذارید نیم ساعت بماند سپس روفرشی را در آب داغ و صابون یا پودر شستشو بشویید. همچنین می توانید روفرشی را در شیر ترش خیس کنید و سپس بشویید.  لکه های ناشی از آب میوه ها را همچنین می توان توسط پروکسید هیدروژن نیز از بین ببرد. اما پس از اعمال پروکسید هیدروژن لازم است روفرشی را در آب سرد شستشو دهید.

خشکشویی، راه حل قطعی و نابود کننده انواع لک از روفرشی
علیرغم وجود روش های خانگی برای لکه بری، متاسفانه همه ما بارها تجربه کرده ایم که لکه هایی وجود دارند که با هیچ روشی پاک نمی شوند.
خشکشویی با حلال های قوی، راه حل نابودی لکه ها است. خشکشویی آنلاین، این روزها به آسانی در دسترس بوده و با تلفن یا ثبت سفارش در سایت، بدون اتلاف وقت و دردرسر ترافیک می توان روفرشی، رو تختی، تشک و... را به خشکشویی سپرد. قیمت خشکشویی روتختی دونفره
شستشو و لکه بری از روفروشی،  مبل شویی در منزل غرب تهران ،  خشکشویی تشک خوشخواب تهران ، لکه بری و شستشوی لباس عروس  ،   از انواع خدمات خشکشویی ها می باشد.  
در تهران می توانید  با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید.  
۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱
منبع: www.hobabb.com

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 108 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:31

مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد.
مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد. به دلیل اهمیتی که مبلمان در زیبا کردن یک فضا دارد، بسیاری از سازندگان دست به تولید مبلمان در انواع مختلفی زدند. بسیاری از افراد به دنبال خرید مبلمان فضای باز هستند تا بتوانند در تراس، حیاط ویلای خود و... از آن ها استفاده کنند. مبلمان فضای باز در جنس های مختلفی همچون چوبی، آهنی، پلاستیکی و... تولید می شوند. اگر به دنبال خرید مبلمانی هستید که بتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.  
اصطلاحا به هر نوع مبلی که بتوان آن را در فضای باز قرار داد، مبلمان فضای باز و یا مبلمان باغی می گویند. تفاوت های بسیاری بین مبل فضای باز با مبلی که در منزل می توان از آن استفاده کرد، وجود دارد. بسیاری از مردم به اشتباه این تصور را دارند که هر مبلی را می توان در فضای باز قرار داد، در صورتی که این چنین نیست. مبلی که در فضای باز قرار می گیرد یک سری ویژگی و البته مشخصه های خاص دارد.
خرید مبل فضای باز

بسیاری از افراد قبل از اقدام به هرگونه خریدی به دنبال این هستند تا از قیمت مبل فضای باز مطلع شوند. به دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه و نوسانات بازار نمی توان یک نظر درستی در این خصوص داد؛ چرا که ممکن است قیمت امروز مبل با قیمت فردای آن متفاوت باشد. با این همه تفاسیر اما برخی از فاکتورها هستند که نقش بسیار مهمی را در تعیین قیمت ایفا می کنند.

جنس مبل از مهم ترین عنصرهایی است که تاثیر بسیار زیادی را در تعیین قیمت ایفا می کند. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، مبلمان فضای باز در انواع مختلفی نظیر چوبی، پلاستیکی و... تولید می شوند. به طبع مبلمان های چوبی قیمت بیش تری را نسبت به مبلمان های پلاستیکی دارند.

تعداد مبل ها نیز از دیگر مباحث مهم در تعیین قیمت می باشد. به دلیل پر استفاده بودن مبلمان های فضای باز سازندگان دست به تولید ست های 4 نفره و یا حتی 8 نفره زده اند. البته در بسیاری از مواقع نیز خود فرد می تواند تعداد مبلمان را انتخاب نماید. طبیعتا اگر تعداد مبلمان ها بیش تر باشد، شما مجبور به پرداخت هزینه بیش تری هستید.

انواع مبل فضای باز

به جرئت انتخاب نوع مبل مناسب را می توان مهم ترین بخش از خرید مبل فضای باز دانست. مبلمان های فضای باز در انواع مختلفی ساخته می شوند و هر کس بنا به سلیقه و بودجه ای که دارد، می تواند اقدام به خرید یکی از آن ها نماید. در ادامه به معرفی و توضیح این مبل ها می پردازیم.

مبل فضای باز چوبس
مبل فضای باز پلاستیکی
مبل فضای باز آلومینیومی
مبل فضای باز ترموود
مبلمان چوبی، انتخابی مناسب

یکی از انواع مبلمان های فضای باز، مبلمان های چوبی هستند. این مبلمان ها زیبایی بی حد و حصری را به محیط می دهند. اگر جزء آدم های سخت پسند هستید و به دنبال زیبا کردن ظاهر ویلای خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید مبلمان های چوبی است. یک نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر در مناطق شمالی کشور ساکن هستید، در انتخاب این مبل دقت کنید؛ چرا که ممکن است در اثر بارندگی این مبلمان ها آسیب ببینند. از این مبل ها با عنوان مبل فضای باز ساده نیز یاد می شود؛ چرا که در عین سادگی بسیار شیک هستند.

مقالات دیگر: شیشه رنگی مدرن

مبل پلاستیکی

دسته دیگری از مبلمان های فضای باز، مبلمان های پلاستیکی هستند. این نوع مبلمان ها جلوه زیبایی را به محیط نمی دهند. معمولا اغلب افراد تمایلی به خرید آن ها ندارند؛ اما اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستید، این مبلمان می توانند یک گزینه مناسب برایتان باشد. یکی از ویژگی های مثبتی که این مبلمان ها دارند در این است که وزن سبکی را دارند به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد.

 
مبلمان آلومینیومی، با دوام و مستحکم

دسته آخر از مبلمان های فضای باز را می توان مبلمان های آلومینیومی دانست. این دسته از مبل ها دوام و استحکام خوبی را در برابر بارندگی دارند؛ چرا که هیچ گونه آسیبی نمی بینند و با خیالی آسوده می توانید تا مدت زمانی طولانی از آن ها استفاده کنید. از این مبل ها با نام مبل فضای باز با دوام نیز یاد می شود؛ چرا که در برابر عوامل خارجی بسیار مستحکم هستند و امکان صدمه دیدن آن ها بسیار کم است.

مقالات دیگر: دفتر ازدواج جنوب تهران

مبل ترموود، انتخاب ایده آل شما

دسته دیگری از مبلمان های فضای باز را که می توان از آن ها در هر مکانی استفاده کرد، مبلمان های ترموود هستند. شاید میان انواع و اقسام مبلمان های موجود در بازار افراد تمایلی به خرید این مبلمان ها نداشته باشند. این عدم تمایل را می توان ناشی از ناآگاهی آن ها نسبت به ویژگی های مبلمان ترموود دانست.

ترموود یک چوب فرآوری شده است که برای ساخت انواع و اقسام وسایل چوبی می توان از آن ها استفاده کرد. مبلمان های ترموود زیبایی فراتر از حد تصوری را به محیط می دهند. یکی از مزیت هایی که مبلمان ترموود نسبت به مبلمان های چوبی دارند دوام و استحکام آن هاست. مبلمان های چوبی در برابر بارندگی مقاومت آن چنانی ندارند و به سرعت آسیب می بینند، درصورتی که مبلمان های ترموود این طور نیستند.

 

بهترین جنس مبل برای فضای باز

تا به اینجای مقاله در خصوص انواع مبلمان اوت دور اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. شاید با آگاهی پیدا کردن نسبت به انواع مبلمان های فضای باز، این سوال برایتان به وجود آمده باشد که کدام نوع از مبلمان های معرفی شده مناسب تر از دیگری است. پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که یک چیز کاملا شخصی است و نمی توان برای همه افراد یک فاکتور کلی در نظر گرفت. یک سری از نکات اما وجود دارند که می توانند تاثیر بسیار زیادی را بر روی انتخاب شما بگذارند.

بهتر است در ابتدا و قبل از اقدام به هرگونه خرید یک نیاز سنجی درست نسبت به خواسته و مکانی که قرار است این مبلمان ها در آن جا قرار بگیرند، داشته باشید. به طور مثال اگر می خواهید این مبلمان ها را در فضای باز مناطق شمالی کشور به کار گیرید، بهتر است اصلا سمت خرید مبلمان های چوبی نروید.

ابعاد مکانی که قرار است مبلمان ها در آن جا قرار بگیرند، نکته مهم بعدی است. اگر جای خیلی کمی را برای قرار دادن مبلمان در نظر گرفته اید، بهتر است به سمت خرید ست های کوچک 4 نفره بروید. با رعایت این دو نکته در هنگام خرید مبلمان فضای باز می توانید از خرید خود نهایت استفاده را ببرید.

منبع: noavaranasar.com

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 74 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:33

«سلام تهران» با دکور جدید به شبکه پنج بازگشت

فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام تهران» از چهارشنبه ۶ مهر همزمان با آغاز ماه ربیع الاول با رنگ و بوی جدید از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی برنامه، در این مجله صبحگاهی که با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته روی آنتن می رود،  اخبار و اتفاقات روز و تیتر مطبوعات مرور شده و تحلیل‌ می شوند. اجرای فصل جدید «سلام تهران» را مصطفی امامی به عهده دارد و علی شعبانی و مازیار مهاجر سلطانی تهیه‌کنندگان آن هستند.

در این برنامه‌ که محصول گروه تهران و شهروندی شبکه تهران است، مسائل مختلف کشور با تمرکز بر پایتخت بررسی می‌شود. در همین راستا،‌ مجریان و کارشناسان متنوعی میزهای مختلف ورزش، فرهنگ، بین الملل و … را اجرا خواهند کرد. 

مقالات دیگر: شیشه بری سیار

مصطفی امامی و صدیقه مرادی مرور روزنامه‌های صبح را نیز به عهده دارند، مرادی مجری بخش کافه و آشپزخانه این برنامه صبحگاهی نیز هست. حافظ کاظم‌زاده و افشین عبداللهیان نیز مجری‌کارشناس بخش ورزشی هستند. هم‌چنین «سلام تهران» پنجشنبه‌ها با اجرای فریبا باقری و صدیقه مرادی و با رویکردی کاملاً زنانه روی آنتن می‌رود.

از دیگر نکات قابل توجه سری جدید این برنامه دکور آن است که با استفاده از نمادهای پایتخت ساخته شده است.

برنامه صبحگاهی«سلام تهران» شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مقالات دیگر: قالیشویی مجیدیه

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 14:34

نمایندگی رنگ ترمووود
امروزه توجه کردن به زیبایی درونی و بیرونی ساختمان‌های مسکونی در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل توجه به دکوراسیون داخلی بیشتر از گذشته در میان مردم مهم شده است. افراد برای آنکه بتوانند فضای داخلی و خارجی منزل خود را زیبا کنند از روش‌های مختلفی استفاده می ‌کنند. ازجمله روش‌های مورداستفاده توسط علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی، استفاده از چوب است. چوب به دلیل آنکه یک ابزار طبیعی محسوب می ‌شود از تأثیر زیادی در ایجاد آرامش در محیط برخوردار می ‌باشد.

 امروزه ترمووود یا چوب ترموو که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می ‌شود از کاربرد زیادی در زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها برخوردار است. علاقه‌مندان به استفاده از این چوب‌ها بایستی در نظر داشته باشند که رنگ‌آمیزی چوب‌های ترمو در حفظ سلامتی و زیبایی آن‌ها تأثیر خیلی زیادی دارد. در حال‌حاضر رنگ‌های مختلفی برای رنگ‌آمیزی این چوب‌ها توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می  ‌شود که ازجمله آن‌ها می توان به برند KEIM اشاره کرد. در این مطلب از سایت وود استار که نمایندگی رنگ ترمووود KEIM را برعهده دارد قصد داریم ضمن پرداختن به اهمیت رنگ‌آمیزی چوب‌های فوق، به ویژگی‌های رنگ ترموود تولیدشده توسط برند KEIM نیز اشاره کنیم.

مقالات دیگر: شیشه بری
چرا باید چوب ترموود را رنگ آمیزی کرد؟

مقالات دیگر: برای شستن فرش سفید چه باید کرد

اکثر انسان‌ها تصور می‌کنند که چوب‌ها به‌خودی‌خود تا همیشه مقاوم خواهند بود و باگذشت زمان از استحکام و دوام آن‌ها کاسته نخواهد شد. اما واقعیت این است که چوب‌ها ازجمله ترمووودها برای آنکه بتوانند مقاومت خود را در برابر عوامل مختلف حفظ نمایند به رنگ‌آمیزی احتیاج دارند. از آنجایی‌که چوب‌های ترمو در طی فرآیند مشخصی تولید می ‌شوند لذا برای رنگ کردن آن‌ها باید از رنگ‌های ترموود که مخصوص این چوب‌ها است، استفاده کرد. اگر از رنگ‌های ترموود برای رنگ‌آمیزی چوب‌های ترمو استفاده گردد آنگاه می ‌توان هم طول عمر چوب را افزایش داد و هم زیبایی چوب را بهبود بخشید.

شاید با این سؤال مواجه شده باشید که چه عواملی در کم‌شدن مقاومت چوب ترموود تاثیرگذار هستند و اساساً به چه دلایلی استحکام این چوب‌ها از بین می ‌رود؟ بهتر است بدانید که ترموودها پس از آنکه توسط افراد ماهر نصب شدند در برابر تابش مستقیم اشعه فرابنفش خورشید یا همان UV قرار می ‌گیرند. اشعه ذکرشده این قابلیت را دارد که با تابش‌های مدام بر سطح چوب، رنگ اصلی آن را به رنگ‌های دیگر مانند خاکستری تبدیل کند. زمانی‌که رنگ اصلی چوب از بین برود آنگاه عوامل مختلفی پدیدار خواهند شد که مجموعه آن‌ها سبب می‌ شود تا از مقاومت و دوام چوب کاسته شود. بنابراین می ‌توان متوجه شد که افراد به دلایل مختلفی به نمایندگی رنگ ترمووود مراجعه کرده و رنگ مخصوص چوب ترمو را خریداری می ‌کنند. افزایش دادن مقاومت چوب‌های ترموود در برابر اشعه UV از اصلی‌ترین دلایل برای رنگ کردن این چوب‌ها به شمار می ‌رود.
ادامه مطلب

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 97 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 22:21